ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من دوستت دارم

من دوستت دارم را به تمام زبان های دنیا بلدم

من تنفر را از کودکی نیاموخته ام

با من چه می کنی وازه بیمار

تعصب های کور

ای جهل معتقد به ایین های پر درد

عشق ایینه بود

به غباری کدر می شد

 چرا سنگ؟؟؟

سخت است بگویم

من متنفر از تو

تعصب کور

اینجا برای نفس کشیدن

نفس نفس میزنم

کبوتر ازادم من هم در زنجیرم

خسته از صدای زنجیرم

هان با تو هستم باور پوسیده ننگ بر تو باد

تنفر را به همه زبان های دنیا اموختم

با تو........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 1:15 | |